the end of hope
listen for trial
MARS official site
MARS公式ブログ

Solitude

You're not only longer next to me.
Was that a dream? Your warmth can't be recalled.

Why can't I still slip out and begin to move here?
Though light might be shut out , and I'll be diverted to
the dark.
Why can't I still throw away a faint hope and slight
wish?
Though I understand that only emptiness remain.

There's no whereabout of me next to you.
Was that a dream? Your warmth has been scratched out.

Why can't I still slip out and begin to move here?
Though I might rot away with your phantom in this place.
Why can't I still throw away a faint hope and slight
wish?
Do I understand that only emptiness remain?

★Even if I should be exposed to the cold rain ,
I would get between dream and reality.
Whenever I am looking for your vision , I always make
"the flower of solitude" bloom alone. I can do only that.

★Repeat

I wander even where.
I will be look for you. . .


【日本語歌詞】

キミはもうわたしの隣にはいない
あれは夢だったの? キミの温もりはもう思い出せない

どうしていまだにこの場所から抜け出し 動けないの?
光は断たれ 闇に紛れてしまうかもしれないのに
どうしていまだに淡い期待とかすかな望みを捨てきれずにいる
の?
虚しさだけが残るとわかっているはずなのに

キミの隣にはもう私の居場所はない
あれは夢だったの? キミの温もりはかき消されてしまった

どうしていまだにこの場所から抜け出し 動けないの?
ここでキミの幻影と共に朽ちてしまうかもしれないのに
どうしていまだに淡い期待とかすかな望みを捨てきれずにいる
の?
虚しさだけが残るとホントにわたしはわかっているのだろうか


冷たい雨に打たれても
わたしは夢と現実の狭間にいる
キミ幻影を探しては
一人"孤独の花"を咲かせる それだけしかできない

どこまでも彷徨い歩く
キミを探して

【Solitude試聴】

===========================================
[MARS Infomation]
MARS 1st mini album【The End Of Hope】が
渋谷Tower Recordランキングで
初登場6位にランクイン!

それにともないAmazon.comでもオンライン購入が
可能になりました。

【Amazon.com】
===========================================


posted by MARS at 2006年06月08日 20:26 | Comment(1) | TrackBack(0) | MARS楽曲の歌詞
この記事へのコメント
お邪魔しまーす☆私もブログやってるのでよかったらみてね!
Posted by 爽健美ぃ at 2006年06月09日 06:39
コメントを書く
お名前:

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント:

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。

この記事へのトラックバック
×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。